Waiheke eiland - Reisverslag uit Waiheke-eiland, Nieuw Zeeland van Damiët Loor - WaarBenJij.nu Waiheke eiland - Reisverslag uit Waiheke-eiland, Nieuw Zeeland van Damiët Loor - WaarBenJij.nu

Waiheke eiland

Door: Damiët

Blijf op de hoogte en volg Damiët

07 September 2013 | Nieuw Zeeland, Waiheke-eiland

vrijdag ochtend kwamen we vroeg aan, na een reis van 28 uur. gelukkig hadden Leah en ik wel redelijk geslapen in het vliegtuig. wat vreemd en fijn om David weer te zien en te voelen. Het was net zo'n weerzien als dat je wel eens op tv ziet, met veel tranen elkaar in de armen vliegen. Toen vertrokken we naar Wahiki eiland. Wat een prachtig eiland, zelfs als het winter is. Ik was alleen zelf nog niet geland. Het voelde heel onwerkelijk alsof ik in een droom leefde. Leah scheen daar geen last van te hebben, hoewel die s middags om half 4 echt niet wakker meer kon blijven. Wat een vreemd gevoel zo' n jetlag, dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Zelfs nu voel ik hem nog.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Damiët

Ik ruil mijn drukke en gezellige bestaan in Amsterdam in voor een rustig leven met man en kind in een klein dorp in Nieuw Zeeland.

Actief sinds 09 Sept. 2013
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 10687

Voorgaande reizen:

06 September 2013 - 06 September 2018

Aankomst in nieuw Zeeland

Landen bezocht: