Eerste ontmoeting - Reisverslag uit Waiheke-eiland, Nieuw Zeeland van Damiët Loor - WaarBenJij.nu Eerste ontmoeting - Reisverslag uit Waiheke-eiland, Nieuw Zeeland van Damiët Loor - WaarBenJij.nu

Eerste ontmoeting

Door: Damiët

Blijf op de hoogte en volg Damiët

08 September 2013 | Nieuw Zeeland, Waiheke-eiland

Op zondag waren we uitgenodigd door de ex van David, Karen. Zij woont in Waiheke in een omgebouwde garage, boven op een berg met een geweldig uitzicht. Daar aangekomen dacht ik, als dit een garage is! Het huis was enorm, maar is onderverdeeld in verschillende appartementen. We kregen een toer om het huis heen en werden spontaan uitgenodigd voor een barbecue, door een buurman. Zo gaat dat op Waiheke, wat gezellig. Iedereen maakt iets te eten en daarna werd er muziek gemaakt op ukelele's. Ik heb zowaar nog gezongen!
We zijn er van s ochtends tot s avonds geweest en van Karen mag ik komen logeren wanneer ik wil. Jammer dat het zo ver weg is van waipawa, maar wel fijn dat ik al een eerste vriendin gemaakt heb in Nieuw Zeeland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Damiët

Ik ruil mijn drukke en gezellige bestaan in Amsterdam in voor een rustig leven met man en kind in een klein dorp in Nieuw Zeeland.

Actief sinds 09 Sept. 2013
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 10688

Voorgaande reizen:

06 September 2013 - 06 September 2018

Aankomst in nieuw Zeeland

Landen bezocht: